C C C C A+ A A- X

Заповед № 528 / 26.11.2020 - на административния ръководител на РС Монтана - относно дейностите по проветряване и постоянна дезинфекция да се извършват и от съдебните служители, които са по график на дежурство при Районен съд Монтана - COVID-19

Дата на публикуване 27 ноември 2020 Последна редакция 27 ноември 2020 ЗАПОВЕДИ Отпечатай

 

З А П О В Е Д
528  / 26.11.2020 г.

На основание чл.80, ал.1, т.1 вр. с ал.2 от ЗСВ във връзка със заповед № РД-01-677/25.11.2020 г. на министъра на здравеопазването за временни противоепидемични мерки на територията на Република Бългаприя, считано от 23,30 часа на 27.11.2020 г. до 21.12.2020 г.,  вр. с решение от извънредното заседание по протокол № 39 на Съдийската колегия на Висш съдебен съвет, проведено на 10 ноември 2020 г. за актуализиране Правилата и мерките за работа на съдилищата в условията на пандемия, вр. със заповеди № 516/16.11.2020 г. и № 519/19.11.2020 г. за утвърждаване на графици на работата на съдиите и съдебните служители в РС - Монтана, както и отсъствие на двама служители на длъжност "чистач" поради временна неработоспособност,

 

НАРЕЖДАМ:

  1. РАЗПОРЕЖДАМ с оглед спазване на въведените противоепидемични мерки - дейностите по проветряване и постоянна дезинфекция да се извършват и от съдебните служители в съответните служби - съдебни секретари, съдебни деловодители и съдебни архивари в двете отделения на РС - Монтана, които са по график на дежурство.
  2. Настоящата заповед да се публикува във вътрешната служебна страница на РС - Монтана и в страницата на съда в Интернет - за сведение и изпълнение от посочените служители - отговарят административният секретар и системният администратор.

И.Ф. АДМИНИСТРАТИВЕН
РЪКОВОДИТЕЛ-ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА РАЙОНЕН СЪД МОНТАНА:

                                                /КРАСИМИР СЕМОВ/

Свързани файлове

Още по темата

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация